Politica de returnare
Ne străduim să vă oferim cea mai bună calitate și valoare, dacă din orice motiv nu sunteți mulțumit de comanda dvs., suntem bucuroși să luăm înapoi produsul și să vă emitem o rambursare completă a achiziției.
Politica noastră durează 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la achiziție, din păcate nu vă putem oferi o rambursare sau un schimb.
- Produsele pot fi returnate numai dacă sunt încă în starea și ambalajul original.
- Produsele folosite sau produsele deteriorate de către client nu vor fi eligibile pentru rambursare.
- Trimiteti un e-mail la office@alexiagifts.ro sau contactati-ne telefonic la numarul 0756 612 695 cu numarul de comanda, numele si motivul detaliat al returnării și imagini sau un videoclip cu produsul care susține motivul dumneavoastră.
- La aprobare ve-ți primi un email cu adresa celui mai apropiat depozit unde puteți trimite prin curier produsul pe care doriți să-l returnați.
- Pentru a vă asigura rambursarea, vă rugăm să utilizați un serviciu de curierat care poate fi urmărit, nu vom fi responsabili pentru pachetele pierdute sau lipsă.
- La primirea coletului dumneavoastră, produsele dumneavoastră vor fi examinate și o rambursare completă va fi emisă pentru metoda dumneavoastră de plată inițială.
- O chitanță de rambursare va fi trimisă prin e-mail la adresa de e-mail pe care ați folosit-o la efectuarea achiziției inițiale.
- Costurile de transport nu sunt rambursabile.
RAMBURSARE INTARZIATA SAU LIPSA
Vă rugăm să înțelegeți că emitem rambursări de îndată ce solicitarea dvs. de rambursare este aprobată - asta înseamnă că banii părăsesc contul nostru imediat. Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar. Apoi contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este publicată oficial. Apoi contactați banca dvs. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată. Am văzut că unele companii de carduri de credit au nevoie de până la 30 de zile pentru a demonstra că rambursarea a fost repusă pe card. Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați.
Cât durează livrarea?
Toate comenzile sunt expediate în 2-5 zile lucrătoare. Dacă comanda dvs. nu a sosit în termenele estimate de livrare, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență la office@alexiagifts.com
Îmi puteți oferi un număr de urmărire?
Toate numerele AWB de urmărire vor fi trimise la adresa de e-mail a clientului de îndată ce informațiile de urmărire devin disponibile.
Am introdus o adresă de expediere greșită, o pot schimba?
Dacă vi se întâmplă acest lucru, trimiteți-ne un e-mail cât mai curând posibil. S-ar putea să ne putem ocupa de asta. Cu toate acestea, nu putem promite nimic, deoarece toate articolele noastre sunt de obicei procesate imediat după ce comandați și sunt expediate în aceeași zi sau la câteva zile după. Dacă comanda dvs. a intrat deja în procesul de expediere, nu o vom putea opri. Nu ar trebui să fim responsabili dacă ați introdus o adresă de expediere incompletă și/sau incorectă. Sistemul nostru procesează automat comenzile și urmărește doar ceea ce ați furnizat.
Îmi pot anula comanda după ce a fost plasată?
Din păcate, nu putem anula comanda dvs. odată ce aceasta a fost procesată și/sau expediată. Dacă vă anulați comanda ÎNAINTE de a fi procesată și/sau expediată, vi se va aplica o taxă de anulare de 15% pentru a acoperi taxele de reaprovizionare și taxele impuse nouă pentru rambursări de către companiile de carduri de credit.
Motive nevalide de rambursare:
- Cumpărătorul nu mai dorește articolele - acesta este cel mai comun exemplu pe care nu îl putem onora dacă dorim să oferim în continuare o valoare excelentă la Alexia Gifts. Cumpărătorul trebuie să se asigure că dorește să cumpere articolele înainte de a trimite o comandă, nu după. După trimiterea unei comenzi, cumpărătorul încheie un contract obligatoriu din punct de vedere legal cu vânzătorul pentru a cumpăra toate articolele din acea comandă.
- Cumpărătorul a găsit articole mai ieftine în altă parte - Cumpărătorul ar trebui să fie sigur că este gata să plătească prețurile cerute înainte de a trimite o comandă. După trimiterea unei comenzi, cumpărătorul încheie un contract obligatoriu din punct de vedere legal cu vânzătorul pentru a cumpăra toate articolele din acea comandă.