Intrebari frecvente

Î: Cum verific starea comenzii mele?

R: La plasarea comenzii, vă rugăm să acordați până la 2 zile lucrătoare pentru  procesarea comenzii dvs. Va putem trimite produsele de la studio si mai repede, dar totul depinde de volumul de comenzi. Odată ce comanda a fost expediată, veți primi un număr de urmărire pentru comanda dvs. De asemenea, puteți vizita site-ul nostru web oricând și puteți face clic pe pagina Stare comandă pentru a găsi actualizarea în timp real a expedierii dvs. Dacă nu ați primit numărul de urmărire a comenzii sau nu ați găsit actualizări în pagina despre "Stare comandă" după 5 zile lucrătoare, vă rugăm să ne contactați imediat și vom face tot ce putem pentru a investiga si rezolva problema.

Î: Cât durează expedierea?

R: Studioul nostru se afla in Bucuresti, pe bdul Iuliu Maniu 15H. Pentru expedierile prin curier rapid dureaza maxim 3 zile lucratoare. Pentru cele expediate cu posta romana durata poate fi de maxim 5 zile lucratoare.

Î: Expediați la nivel internațional?

R: Da! Putem expedia in UE prin GLS sau DPD. 

Î: Este site-ul dvs. securizat cu informațiile mele personale?

A: Absolut! Folosim securitatea SSL pentru a ne asigura că toate informațiile dvs. personale sunt criptate. Nu stocăm informațiile despre cardul dvs. de credit și acestea vor fi utilizate o singură dată numai la achiziționarea produsului dvs. Apoi, informațiile despre cardul dvs. de credit vor fi eliminate.

Î: Cum comand pe site-ul dvs. web?

R: Pur și simplu găsiți produsul dorit și faceți clic pe butonul „Adăugați la coș”. Completați informațiile de expediere și facturare și vom primi comanda dvs. cât mai curând posibil!

Î: Oferă AlexiaGifts o garanție de calitate pentru toate produsele vândute?

A: Absolut! Dacă nu vă place produsul sau găsiți daune produsului, contactați-ne imediat! Facem tot ce putem pentru a vă asigura cea mai bună experiență de cumpărături. Puteți pur și simplu să ne contactați și o vom rezolva! 

Î: Oferiți o rambursare dacă nu-mi place produsul?

A: Absolut! Vă oferim o rambursare integrală a comenzii dvs. dacă produsul nu vă place. Pur și simplu accesați pagina noastră privind politica de returnare pentru detalii complete. Dacă aveți întrebări suplimentare care nu au fost abordate în întrebările frecvente. Vă rugăm să trimiteti un email la office@alexiagifts.ro și vă vom contacta cât mai curând posibil.